Գործնական քերականություն

1.Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր հատկացուցիչներով:

  • Ո՞ւմ աչքն ամբողջ օրը ճանապարհին էր:
  • Միշտ հիշում է ո՞ւմ խոսքը:
  • Ինչի՞ ջուրը բարձրացել էր ձնհալից:
  • Ինչի՞ արմատները շատ խորն էին թափանցել:
  • Ինչի՞ փողոցները լայն էին և ուղիղ:

Արագաչափի արքն ամբողջ օրը ճանապարհին էր

Միշտ հիշում է իր պապիկի խոսքը

Ծովի ջուրը բարձրացել էր ձնահալից

Ծառի արմատները շատ խորն էին թափանցել

Անգլիայում փողոցները լայն էին և ուղիղ

2.Ընդգծված բառերին ավելացրո՛ւ հատկացուցիչ լրացումներ, որոնք ցույց տան, թե դրանք (հատկացյալները) ո՛ւմ, կամ ինչի՛ն են պատկանում կամ վերաբերում:

  • Լույսի պատճառով շատ խորն էին իջել:
  • Սիրով կարդում էր բանաստեղծությունները:
  • Երեկոն շատ խաղաղ էր:
  • Խանութն արդեն երկար ժամանակ փակ էր:
  • Հրամանները շատ արագ էին կատարվում:

Ջկները ուժեղ լույսի պատճառով շատ խորն էին իջել:

Գրականասեր մարդը սիրով կարդում էր բանաստեղծությունները:

Մեր բակի դիմացի խանութն արդեն երկար ժամանակ փակ էր:

3.Ընդգծված հատկացուցիչների և հատկացյալների կապը հստակ ցույց տալու համար կետադրիր:

  • Առագաստանավի՝անցյալ դարում ապրած նավապետի գրառումներում մի հետաքրքիր փաստ կա:
  • Վարելահողերի` անտառներ հատելու միջոցով ընդարձակման հետ հաճախացան խորշակները, որոնք իսկական պատուհաս են հողագործության համար:
  • Հողի սև մրրիկներից պաշտպանող բարեկամը անտառն է:
  • Մթնոլորտը կեղտոտում են նաև անտառային հրդեհների արևի դեմքը ծածկող ծուխն ու հրաբխային մուրը:
  • Անձրևների և հալոցքի ջրի լեռնային ապարներր մաշեցնող շիթերը քայքայում են նաև շատ հանքային աղեր:

Оставьте комментарий