Տրված բաղադրիչներից կազմված համապատասխան բաղադրյալ բառերով:
Հողը ինքնամաքրելու հատկություն ունի: Դա չի նշանակում, թե կարելի է նրան չափազանց շատ ծանրաբեռնել օրգանական և անօրգանական թափոն,բնակավայր հավաքված կենցաղային աղբով, որովհետև հողի հնարավորություն նույնպես ան, սահման չեն: Իսկ թափոն աղտոտված հողը սպառնում է հիվանդություն առաջացման պատճառ դառնալ:
2.Ըստ տրված կաղապարների բարդ նախադասություններ կազմի՛ր: Ինչպիսի՞ նախադասություններ ստացվեցին:
Երբ ինձ նման վարվեիր, հենց այդ ժամանակ կհասկանաիր այդ զգացողությունը:
Հենց որ հասնես գետնանցումի մոտ, աջ կթեքվես:
Փորձիր լինել աննկատ, այնպես որ ոչ մեկ քեզ չնկատի:
Արամը գնեց վերջին պիցցան մինչդեռ ես կոպեկներն էի հաշվում։
Քանի դեռ ուշ չէ, առաջ գնա:
Չգիտեմ որը ընտրեմ, բանաստեղծություն թե ուրիշ ստեղծագործություն:
3.Հարցական դերանունները փոխարինի´ր համապատասխան որոշիչ բառակապակցություններով:
Հեռագիրը` նրան ուղղված, բերել էին գիշերը:
Ծաղիկը` կանաչապատ, դաշտում կարծես միակն էր:
Աշունը շուկան լցրել է մրգերով` համեղ և հյութալի:
Նրա հիասթափությունը մատնում էին աչքերը` որոնք հազիվ էին զսպում նրան
Մի ժպիտ` գեղեցիկ, թառել էր դեմքին:
4․ Տեքստից դո՛ւրս գրիր որոշիչները և հատկացուցիչները։
Վիլյամ Սարոյան «Գյուղացին»
5.Տրված նախադասությունների ընդգծված անդամները համեմատի՛ր. Բ խմբի լրացումներն ինչո՞վ են տարբերվում Ա խմբի որոշիչներից: Փորձի՛ր բացատրել, թե ինչո՛ւ են դրանք բացահայտիչ կոչվում:
Ա. Մեծ գիտնական Նյուտոնը քիչ աշակերտներ է ունեցել:
Բ. Նյուտոնը` մեծ գիտնականը, քիչ աշակերտներ է ունեցել:
Ա. Մի օր նրա դուռը թակեց նախկին ծովագնաց էդմունդ Հալեյը:
Բ. Մի օր նրա դուռը թակեց էդմունդ Հալեյր` նախկին ծովագնացը:
Ա. «Թագավորական աստղագետ» Հալեյը հիմնականում պարզեց գիսավորների շարժման գաղտնիքները:
Բ. Հալեյը` «Թագավորական աստղագետը», հիմնականում պարզեց գիսավորների շարժման գաղտնիքները:
Բ. Շարքերը տարբերվում են նրանով, որ դրանց մեջ ՝ կա դրած, իսկ Ա. շարքում չկար: